Інструменти маркетингового управління потенціалом у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства

Автор(и)

  • І. І. Поліщук Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельноекономічного університету

Анотація

Тенденції сучасних ринкових трансформацій підприємницької діяльності, адаптація господарюючих суб’єктів до проявів глобалізації та інтеграційних процесів, обумовлюють необхідність активізації ділової активності підприємств, концентрації зусиль на формуванні та розвитку маркетингового потенціалу.

Біографія автора

І. І. Поліщук, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельноекономічного університету

канд. екон. наук, доцент

Посилання

Inside Public Relations. URL: http://insidepublicrelations. blogspot.com/2010/03/ngos-social-marketing-and-pr.html.

Маркетинговий менеджмент : навчальний посібник / за ред. І. М. Комарницького. Львів: Апріорі, 2007. 1032 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-21

Як цитувати

[1]
Поліщук, І.І. 2022. Інструменти маркетингового управління потенціалом у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Інформація та соціум. (Січ 2022), 26-28.

Номер

Розділ

Секція 2 Інформаційна платформа кадрового забезпечення, маркетинг інформаційних продуктів та послуг