Інструменти маркетингового управління потенціалом у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства
Abstract
Тенденції сучасних ринкових трансформацій підприємницької діяльності, адаптація господарюючих суб’єктів до проявів глобалізації та інтеграційних процесів, обумовлюють необхідність активізації ділової активності підприємств, концентрації зусиль на формуванні та розвитку маркетингового потенціалу.
References
Inside Public Relations. URL: http://insidepublicrelations. blogspot.com/2010/03/ngos-social-marketing-and-pr.html.
Маркетинговий менеджмент : навчальний посібник / за ред. І. М. Комарницького. Львів: Апріорі, 2007. 1032 с.
Downloads
Published
2022-01-21
How to Cite
[1]
Поліщук, І.І. 2022. Інструменти маркетингового управління потенціалом у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Інформація та соціум. (Jan. 2022), 26-28.
Issue
Section
Секція 2 Інформаційна платформа кадрового забезпечення, маркетинг інформаційних продуктів та послуг