Інструменти маркетингового управління потенціалом у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства

Authors

  • І. І. Поліщук Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельноекономічного університету

Abstract

Тенденції сучасних ринкових трансформацій підприємницької діяльності, адаптація господарюючих суб’єктів до проявів глобалізації та інтеграційних процесів, обумовлюють необхідність активізації ділової активності підприємств, концентрації зусиль на формуванні та розвитку маркетингового потенціалу.

Author Biography

І. І. Поліщук, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельноекономічного університету

канд. екон. наук, доцент

References

Inside Public Relations. URL: http://insidepublicrelations. blogspot.com/2010/03/ngos-social-marketing-and-pr.html.

Маркетинговий менеджмент : навчальний посібник / за ред. І. М. Комарницького. Львів: Апріорі, 2007. 1032 с.

Published

2022-01-21

How to Cite

[1]
Поліщук, І.І. 2022. Інструменти маркетингового управління потенціалом у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Інформація та соціум. (Jan. 2022), 26-28.

Issue

Section

Секція 2 Інформаційна платформа кадрового забезпечення, маркетинг інформаційних продуктів та послуг