Інструменти маркетингового управління потенціалом у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства
Abstrakt
Тенденції сучасних ринкових трансформацій підприємницької діяльності, адаптація господарюючих суб’єктів до проявів глобалізації та інтеграційних процесів, обумовлюють необхідність активізації ділової активності підприємств, концентрації зусиль на формуванні та розвитку маркетингового потенціалу.
Bibliografia
Inside Public Relations. URL: http://insidepublicrelations. blogspot.com/2010/03/ngos-social-marketing-and-pr.html.
Маркетинговий менеджмент : навчальний посібник / за ред. І. М. Комарницького. Львів: Апріорі, 2007. 1032 с.
##submission.downloads##
Opublikowane
2022-01-21
Jak cytować
[1]
Поліщук, І.І. 2022. Інструменти маркетингового управління потенціалом у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Інформація та соціум. (sty. 2022), 26-28.
Numer
Dział
Секція 2 Інформаційна платформа кадрового забезпечення, маркетинг інформаційних продуктів та послуг