Інструменти маркетингового управління потенціалом у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства

Autor

  • І. І. Поліщук Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельноекономічного університету

Abstrakt

Тенденції сучасних ринкових трансформацій підприємницької діяльності, адаптація господарюючих суб’єктів до проявів глобалізації та інтеграційних процесів, обумовлюють необхідність активізації ділової активності підприємств, концентрації зусиль на формуванні та розвитку маркетингового потенціалу.

Biogram autora

І. І. Поліщук, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельноекономічного університету

канд. екон. наук, доцент

Bibliografia

Inside Public Relations. URL: http://insidepublicrelations. blogspot.com/2010/03/ngos-social-marketing-and-pr.html.

Маркетинговий менеджмент : навчальний посібник / за ред. І. М. Комарницького. Львів: Апріорі, 2007. 1032 с.

##submission.downloads##

Opublikowane

2022-01-21

Jak cytować

[1]
Поліщук, І.І. 2022. Інструменти маркетингового управління потенціалом у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Інформація та соціум. (sty. 2022), 26-28.

Numer

Dział

Секція 2 Інформаційна платформа кадрового забезпечення, маркетинг інформаційних продуктів та послуг