Роль менеджера спільнот у роботі з системами електронного документообігу

Автор(и)

  • Г. В. Охріменко Національний університет «Острозька академія», м. Острог

Ключові слова:

менеджер спільнот, системи електронного документообігу, корпоративна культура

Анотація

Надано загальну характеристику навичкам роботи менеджера спільнот з різними класами системи електронного документообігу в організації. Основними навичками є: конструктивне спілкування та оперативна підготовка контенту для корпоративних комунікацій; аналіз даних; адміністрування онлайн- та офлайн-корпоративного простору; навички проєктування.

Біографія автора

Г. В. Охріменко , Національний університет «Острозька академія», м. Острог

канд. іст. наук, доцент

Посилання

Охріменко Г. В. Основні принципи та проблеми впровадження електронного документообігу в організації. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Культура та соціальні комунікації». 2009. Вип. 1. С. 300–307.

Функції менеджера спільнот. Знайте свої ролі. El Rincón del Conocimiento. Postposmo. URL: http://surl.li/slweq (дата звернення: 08.04.2024).

What To Look For In An Online Community Manager? (5 Skills They Should Have). Mandi relyea-voss. URL: https://likeavossinc.com/what-to-look-for-in-an-online-community-manager-5- skills-they-should-have/ (date: 07.04.2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-08

Як цитувати

[1]
Охріменко , Г.В. 2024. Роль менеджера спільнот у роботі з системами електронного документообігу. Інформація та соціум. (Жов 2024), 25-27.

Номер

Розділ

Секція 1 Соціальні комунікації та інформаційно-документні системи