Роль менеджера спільнот у роботі з системами електронного документообігу
Słowa kluczowe:
менеджер спільнот, системи електронного документообігу, корпоративна культураAbstrakt
Надано загальну характеристику навичкам роботи менеджера спільнот з різними класами системи електронного документообігу в організації. Основними навичками є: конструктивне спілкування та оперативна підготовка контенту для корпоративних комунікацій; аналіз даних; адміністрування онлайн- та офлайн-корпоративного простору; навички проєктування.
Bibliografia
Охріменко Г. В. Основні принципи та проблеми впровадження електронного документообігу в організації. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Культура та соціальні комунікації». 2009. Вип. 1. С. 300–307.
Функції менеджера спільнот. Знайте свої ролі. El Rincón del Conocimiento. Postposmo. URL: http://surl.li/slweq (дата звернення: 08.04.2024).
What To Look For In An Online Community Manager? (5 Skills They Should Have). Mandi relyea-voss. URL: https://likeavossinc.com/what-to-look-for-in-an-online-community-manager-5- skills-they-should-have/ (date: 07.04.2024).