Передумови впровадження аутсорсингу на підприємстві
Анотація
Термін «аутсорсинг» («outsourcing») походить від англійського «outside resource using» – використання зовнішніх ресурсів. Уведення цього терміна в теорію менеджменту Б. Анікін і деякі інші вчені пов’язують із використанням ресурсів зовнішніх організацій або провайдерів (від англ. to provide – «надавати послуги»). Аутсорсинг набув розповсюдження у зв’язку з розвитком інформаційних систем і технологій. Початок «епохи аутсорсингу» пов’язують з 60-х рр. ХХ ст., зокрема з 1962 р., коли було засновано Electronic Data System Corporation (EDS).
Посилання
Аалдерс Р. Аутсорсинг : практическое руководство. М. : Альпина Бизнес Букс, 2003. 470 с.
Зорій О. М., Коваленко Т. В. Особливості застосування аутсорсингу. Економічний аналіз. 2013. № 3. Т. 14. С.18 – 28.
Мельнік М. А., Калька Т. А. Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності машинобудівного підприємства. Економічний аналіз. 2016. № 2. Т. 24. С. 98 – 105.
Бутов А. М. Передумови та перспективи використання аутсорсингу в діяльності вітчизняних підприємств. Наукові записки. Економіка. 2012. № 19. С. 466.