Університет як драйвер розвитку цифрових компетентностей громад у період воєнних викликів

Autor

  • В’ячеслав Кудлай Маріупольський державний університет, м. Київ

Słowa kluczowe:

цифрові компетентності, університет, громада, війна, інформаційна грамотність, Civic University

Abstrakt

Висвітлюється роль університету як громадсько‑орієнтованого центру, що забезпечує розвиток цифрових компетентностей у громадах, розпорошених внаслідок воєнних дій. На прикладі діяльності Маріупольського державного університету проаналізовано освітні ініціативи, цифрові хаби та партнерські проєкти, спрямовані на підвищення інформаційної грамотності внутрішньо переміщених осіб. Визначено практики дистанційного навчання, кібергігієни та використання національних платформ цифрової освіти, що сприяють соціально‑економічній інтеграції та стійкості громад у воєнний час.

Biogram autora

В’ячеслав Кудлай, Маріупольський державний університет, м. Київ

канд. наук із соц. ком., доцент

Bibliografia

Стратегія розвитку Маріупольського державного університету на 2021–2025 рр. URL: https://mu.edu.ua/strategy (дата звернення: 30.05.2025).

EduSpace: відкритий освітній простір для студентів і громади Маріуполя. URL: https://eduspace.mu.edu.ua (дата звернення: 30.05.2025).

Window on America Mariupol. Офіційна сторінка у мережі Facebook. URL: https://facebook.com/ac.mariupol (дата звернення: 30.05.2025).

##submission.downloads##

Opublikowane

2025-12-18

Jak cytować

[1]
Кудлай, В. 2025. Університет як драйвер розвитку цифрових компетентностей громад у період воєнних викликів. Інформація та соціум. (grudz. 2025), 116-118.

Numer

Dział

Секція 4 Прикладні аспекти використання інформаційних технологій і систем