Університет як драйвер розвитку цифрових компетентностей громад у період воєнних викликів

Authors

  • В’ячеслав Кудлай Маріупольський державний університет, м. Київ

Keywords:

цифрові компетентності, університет, громада, війна, інформаційна грамотність, Civic University

Abstract

Висвітлюється роль університету як громадсько‑орієнтованого центру, що забезпечує розвиток цифрових компетентностей у громадах, розпорошених внаслідок воєнних дій. На прикладі діяльності Маріупольського державного університету проаналізовано освітні ініціативи, цифрові хаби та партнерські проєкти, спрямовані на підвищення інформаційної грамотності внутрішньо переміщених осіб. Визначено практики дистанційного навчання, кібергігієни та використання національних платформ цифрової освіти, що сприяють соціально‑економічній інтеграції та стійкості громад у воєнний час.

Author Biography

В’ячеслав Кудлай, Маріупольський державний університет, м. Київ

канд. наук із соц. ком., доцент

References

Стратегія розвитку Маріупольського державного університету на 2021–2025 рр. URL: https://mu.edu.ua/strategy (дата звернення: 30.05.2025).

EduSpace: відкритий освітній простір для студентів і громади Маріуполя. URL: https://eduspace.mu.edu.ua (дата звернення: 30.05.2025).

Window on America Mariupol. Офіційна сторінка у мережі Facebook. URL: https://facebook.com/ac.mariupol (дата звернення: 30.05.2025).

Published

2025-12-18

How to Cite

[1]
Кудлай, В. 2025. Університет як драйвер розвитку цифрових компетентностей громад у період воєнних викликів. Інформація та соціум. (Dec. 2025), 116-118.

Issue

Section

Секція 4 Прикладні аспекти використання інформаційних технологій і систем