Напрями удосконалення якісно-інноваційної складової засвоєння навчальних дисциплін приватно-правового циклу

Autor

  • Д. Є. Санченко Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет», м. Київ

Słowa kluczowe:

вища юридична освіта, інновації вищої освіти, приватне право

Abstrakt

Представлено авторський погляд на практичні особливості засвоєння навчальних дисциплін приватно-правового циклу у сфері вищої юридичної освіти. Пропонується до позначення цього процесу якісно-інноваційна складова, зміст якої випливає із загального розуміння стандартів вищої освіти та адаптації освітнього контенту до сучасних реалій. Зачіпається проблематика цивілістичних досліджень. Наголошується на важливості застосування інформаційних технологій у період воєнного стану.

Biogram autora

Д. Є. Санченко , Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет», м. Київ

аспірант кафедри права

Bibliografia

Шемшученко Ю. С. Актуальні проблеми юридичної освіти та науки в Україні: монографія. Київ. 2016. 361 с.

Калаченкова К. О. Діджиталізація та юридична клінічна освіта. Правничий часопис Донецького національного університету імені Василя Стуса. 2023. № 1(2). С. 24–32.

Риндюк В. І. Проблемна лекція як наукова складова навчального процесу. Наукова складова навчального процесу та інноваційні технології його розвитку: збірник матеріалів науково-методичної конференції (12 квітня 2011 р., м. Київ). Київ, 2011. С. 380–382.

##submission.downloads##

Opublikowane

2024-10-08

Jak cytować

[1]
Санченко , Д.Є. 2024. Напрями удосконалення якісно-інноваційної складової засвоєння навчальних дисциплін приватно-правового циклу. Інформація та соціум. (paź. 2024), 125-127.

Numer

Dział

Секція 3 Прикладні аспекти використання інформаційних технологій і систем