Напрями удосконалення якісно-інноваційної складової засвоєння навчальних дисциплін приватно-правового циклу
Keywords:
вища юридична освіта, інновації вищої освіти, приватне правоAbstract
Представлено авторський погляд на практичні особливості засвоєння навчальних дисциплін приватно-правового циклу у сфері вищої юридичної освіти. Пропонується до позначення цього процесу якісно-інноваційна складова, зміст якої випливає із загального розуміння стандартів вищої освіти та адаптації освітнього контенту до сучасних реалій. Зачіпається проблематика цивілістичних досліджень. Наголошується на важливості застосування інформаційних технологій у період воєнного стану.
References
Шемшученко Ю. С. Актуальні проблеми юридичної освіти та науки в Україні: монографія. Київ. 2016. 361 с.
Калаченкова К. О. Діджиталізація та юридична клінічна освіта. Правничий часопис Донецького національного університету імені Василя Стуса. 2023. № 1(2). С. 24–32.
Риндюк В. І. Проблемна лекція як наукова складова навчального процесу. Наукова складова навчального процесу та інноваційні технології його розвитку: збірник матеріалів науково-методичної конференції (12 квітня 2011 р., м. Київ). Київ, 2011. С. 380–382.