Підвищення ефективності та конкурентоспроможності інформаційних підприємств на основі бенчмаркінгу

Autor

  • О. Г. Ількова Національний авіаційний університет

Abstrakt

Одним з найефективніших інструментів, що дає можливість підприємству постійно нарощувати продуктивність, покращувати якість своєї роботи, бути попереду конкурентів, є бенчмаркінг. Бенчмаркінг використовується як важіль, здатний зламати закостенілу структуру організації, стиль ведення бізнесу, орієнтуючись, зокрема, на кращі результати інших підприємств. Актуальність бенчмаркінгових досліджень діяльності інформаційних підприємств визначається орієнтацією цих підприємств на задоволення насамперед потреб споживачів продукції.

Bibliografia

Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності компанії [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.management. com.ua/ct/ ct003.html. – Заголовок з екрану.

Бресин С. С. Практика бенчмаркінгу / С. С. Бресин // Зарубіжні маркетингові дослідження. – 2004. – № 1. – С. 7–10.

##submission.downloads##

Opublikowane

2022-01-24

Jak cytować

[1]
Ількова , О.Г. 2022. Підвищення ефективності та конкурентоспроможності інформаційних підприємств на основі бенчмаркінгу. Інформація та соціум. (sty. 2022), 24-25.

Numer

Dział

Секція 2 Інформаційна платформа кадрового забезпечення, маркетинг інформаційних продуктів та послуг