Підвищення ефективності та конкурентоспроможності інформаційних підприємств на основі бенчмаркінгу

Authors

  • О. Г. Ількова Національний авіаційний університет

Abstract

Одним з найефективніших інструментів, що дає можливість підприємству постійно нарощувати продуктивність, покращувати якість своєї роботи, бути попереду конкурентів, є бенчмаркінг. Бенчмаркінг використовується як важіль, здатний зламати закостенілу структуру організації, стиль ведення бізнесу, орієнтуючись, зокрема, на кращі результати інших підприємств. Актуальність бенчмаркінгових досліджень діяльності інформаційних підприємств визначається орієнтацією цих підприємств на задоволення насамперед потреб споживачів продукції.

References

Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності компанії [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.management. com.ua/ct/ ct003.html. – Заголовок з екрану.

Бресин С. С. Практика бенчмаркінгу / С. С. Бресин // Зарубіжні маркетингові дослідження. – 2004. – № 1. – С. 7–10.

Published

2022-01-24

How to Cite

[1]
Ількова , О.Г. 2022. Підвищення ефективності та конкурентоспроможності інформаційних підприємств на основі бенчмаркінгу. Інформація та соціум. (Jan. 2022), 24-25.

Issue

Section

Секція 2 Інформаційна платформа кадрового забезпечення, маркетинг інформаційних продуктів та послуг