Крос-культурні комунікації у процесі ведення бізнесу

Autor

  • О. С. Патряк Західноукраїнський національний університет

Abstrakt

Розуміння ділової культури свого партнера – найважливіша умова ефективної взаємодії в міжнародному бізнесі. Щоб зрозуміти свою роль на глобальному ринку і будувати бізнес, спираючись на реалії свого ринку, необхідно розуміти те місце, яке посідає національна ділова культура серед ділових культур світу.
Кожен народ має свої культурні традиції, свій національний характер. Успішність ведення бізнесу залежить не лише від правильно обраної бізнес-моделі, організаційної структури компанії, джерел фінансування, але й від особливостей та ефективності функціонування неформальних інституцій зовнішнього середовища.

Biogram autora

О. С. Патряк , Західноукраїнський національний університет

канд. екон. наук

Bibliografia

Муха Р. А. Бізнес-культура, сутність та основні характеристики. Ефективна економіка. 2018. № 8. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/8_2018/33.pdf

Корженко В. В., Писаренко Ж. А. Вплив національної культури на формування моделі управління: методики крос-культурного менеджменту. Актуальні проблеми державного управління. 2009. № 1. С. 16–26. URL: http://www.kbuapa.kharkov.ua/ebook/apdu/2009-1/doc/1/02.pdf

Шестаковський О. П. Білоус Є. В. Базові культурні особливості українського суспільства і можливості їх використання для соціально-економічного розвитку: наукова доповідь / за ред. О. М. Балакірєвої, НАН України, ДУ. Ін-т екон. та прогнозув. НАН України. Київ, 2015. 36 с. URL: https://www.academia.edu/10452367/ Шестаковський О. П.

Офіційна сторінка Державного комітету статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/

Delecta J. Raman C. Cultural Communication Barriers in Workplace. International Journal of Management. Vol. 6. Iss. 1. 2015. Р. 348–351.

##submission.downloads##

Opublikowane

2021-12-16

Jak cytować

[1]
Патряк , О.С. 2021. Крос-культурні комунікації у процесі ведення бізнесу. Інформація та соціум. (grudz. 2021), 10-12.

Numer

Dział

Секція 1 Соціальні комунікації та інформаційно-документні системи