Крос-культурні комунікації у процесі ведення бізнесу
Abstract
Розуміння ділової культури свого партнера – найважливіша умова ефективної взаємодії в міжнародному бізнесі. Щоб зрозуміти свою роль на глобальному ринку і будувати бізнес, спираючись на реалії свого ринку, необхідно розуміти те місце, яке посідає національна ділова культура серед ділових культур світу.
Кожен народ має свої культурні традиції, свій національний характер. Успішність ведення бізнесу залежить не лише від правильно обраної бізнес-моделі, організаційної структури компанії, джерел фінансування, але й від особливостей та ефективності функціонування неформальних інституцій зовнішнього середовища.
References
Муха Р. А. Бізнес-культура, сутність та основні характеристики. Ефективна економіка. 2018. № 8. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/8_2018/33.pdf
Корженко В. В., Писаренко Ж. А. Вплив національної культури на формування моделі управління: методики крос-культурного менеджменту. Актуальні проблеми державного управління. 2009. № 1. С. 16–26. URL: http://www.kbuapa.kharkov.ua/ebook/apdu/2009-1/doc/1/02.pdf
Шестаковський О. П. Білоус Є. В. Базові культурні особливості українського суспільства і можливості їх використання для соціально-економічного розвитку: наукова доповідь / за ред. О. М. Балакірєвої, НАН України, ДУ. Ін-т екон. та прогнозув. НАН України. Київ, 2015. 36 с. URL: https://www.academia.edu/10452367/ Шестаковський О. П.
Офіційна сторінка Державного комітету статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/
Delecta J. Raman C. Cultural Communication Barriers in Workplace. International Journal of Management. Vol. 6. Iss. 1. 2015. Р. 348–351.