Теорія алгоритмів: аналіз, процес, реалізація та використання інформаційних технологій
Abstract
Створення та реалізація алгоритму відповідно до свого призначення визначає його складність. Проте не існує інтегрованого показника складності алгоритму його структури чи правила. Розглянемо, на нашу думку, це поняття, на перший погляд, на звичайних, а іноді на елементарних прикладах. Практичне застосування здобутих знань під час розв’язування задач сприяє розвитку логічного мислення, творчому, аналітичному підходу до вирішення поставленого питання або проблеми в цілому, що особливо важливо для майбутніх працівників сучасних галузей виробництва, інформаційних технологій, медицини, екології, хімії, документно-аналітичної діяльності тощо.
References
Бодрова Е. В., Никитина С. Б. Кризис системы образования. Поиск новой парадигмы образования на рубеже ХХ–ХХІ веков URL: http://www.mosgu.ru/nauchnaya/ publications/2009/professor.ru/Bodrova &Nikitin a.pdf
Горовий В. Соціальні інформаційні комунікації, їх наповнення і ресурс / НАН України; Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського; наук. ред. Л. А. Дубровіна. Київ: НБУВ, 2010. 360 с.
Кумбс Ф. Кризис образования в современном мире. Системный анализ / пер. с англ. С. Л. Володиной; под ред. Г. Е. Скорова; послесл. В. А. Жамина. Москва: Прогресс, 1970. 261 с.