Університет як драйвер розвитку цифрових компетентностей громад у період воєнних викликів
Ключові слова:
цифрові компетентності, університет, громада, війна, інформаційна грамотність, Civic UniversityАнотація
Висвітлюється роль університету як громадсько‑орієнтованого центру, що забезпечує розвиток цифрових компетентностей у громадах, розпорошених внаслідок воєнних дій. На прикладі діяльності Маріупольського державного університету проаналізовано освітні ініціативи, цифрові хаби та партнерські проєкти, спрямовані на підвищення інформаційної грамотності внутрішньо переміщених осіб. Визначено практики дистанційного навчання, кібергігієни та використання національних платформ цифрової освіти, що сприяють соціально‑економічній інтеграції та стійкості громад у воєнний час.
Посилання
Стратегія розвитку Маріупольського державного університету на 2021–2025 рр. URL: https://mu.edu.ua/strategy (дата звернення: 30.05.2025).
EduSpace: відкритий освітній простір для студентів і громади Маріуполя. URL: https://eduspace.mu.edu.ua (дата звернення: 30.05.2025).
Window on America Mariupol. Офіційна сторінка у мережі Facebook. URL: https://facebook.com/ac.mariupol (дата звернення: 30.05.2025).