Університет як драйвер розвитку цифрових компетентностей громад у період воєнних викликів

Автор(и)

  • В’ячеслав Кудлай Маріупольський державний університет, м. Київ

Ключові слова:

цифрові компетентності, університет, громада, війна, інформаційна грамотність, Civic University

Анотація

Висвітлюється роль університету як громадсько‑орієнтованого центру, що забезпечує розвиток цифрових компетентностей у громадах, розпорошених внаслідок воєнних дій. На прикладі діяльності Маріупольського державного університету проаналізовано освітні ініціативи, цифрові хаби та партнерські проєкти, спрямовані на підвищення інформаційної грамотності внутрішньо переміщених осіб. Визначено практики дистанційного навчання, кібергігієни та використання національних платформ цифрової освіти, що сприяють соціально‑економічній інтеграції та стійкості громад у воєнний час.

Біографія автора

В’ячеслав Кудлай, Маріупольський державний університет, м. Київ

канд. наук із соц. ком., доцент

Посилання

Стратегія розвитку Маріупольського державного університету на 2021–2025 рр. URL: https://mu.edu.ua/strategy (дата звернення: 30.05.2025).

EduSpace: відкритий освітній простір для студентів і громади Маріуполя. URL: https://eduspace.mu.edu.ua (дата звернення: 30.05.2025).

Window on America Mariupol. Офіційна сторінка у мережі Facebook. URL: https://facebook.com/ac.mariupol (дата звернення: 30.05.2025).

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-12-18

Як цитувати

[1]
Кудлай, В. 2025. Університет як драйвер розвитку цифрових компетентностей громад у період воєнних викликів. Інформація та соціум. (Груд 2025), 116-118.

Номер

Розділ

Секція 4 Прикладні аспекти використання інформаційних технологій і систем