Підвищення ефективності та конкурентоспроможності інформаційних підприємств на основі бенчмаркінгу
Анотація
Одним з найефективніших інструментів, що дає можливість підприємству постійно нарощувати продуктивність, покращувати якість своєї роботи, бути попереду конкурентів, є бенчмаркінг. Бенчмаркінг використовується як важіль, здатний зламати закостенілу структуру організації, стиль ведення бізнесу, орієнтуючись, зокрема, на кращі результати інших підприємств. Актуальність бенчмаркінгових досліджень діяльності інформаційних підприємств визначається орієнтацією цих підприємств на задоволення насамперед потреб споживачів продукції.
Посилання
Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності компанії [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.management. com.ua/ct/ ct003.html. – Заголовок з екрану.
Бресин С. С. Практика бенчмаркінгу / С. С. Бресин // Зарубіжні маркетингові дослідження. – 2004. – № 1. – С. 7–10.