Крос-культурні комунікації у процесі ведення бізнесу

Автор(и)

  • О. С. Патряк Західноукраїнський національний університет

Анотація

Розуміння ділової культури свого партнера – найважливіша умова ефективної взаємодії в міжнародному бізнесі. Щоб зрозуміти свою роль на глобальному ринку і будувати бізнес, спираючись на реалії свого ринку, необхідно розуміти те місце, яке посідає національна ділова культура серед ділових культур світу.
Кожен народ має свої культурні традиції, свій національний характер. Успішність ведення бізнесу залежить не лише від правильно обраної бізнес-моделі, організаційної структури компанії, джерел фінансування, але й від особливостей та ефективності функціонування неформальних інституцій зовнішнього середовища.

Біографія автора

О. С. Патряк , Західноукраїнський національний університет

канд. екон. наук

Посилання

Муха Р. А. Бізнес-культура, сутність та основні характеристики. Ефективна економіка. 2018. № 8. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/8_2018/33.pdf

Корженко В. В., Писаренко Ж. А. Вплив національної культури на формування моделі управління: методики крос-культурного менеджменту. Актуальні проблеми державного управління. 2009. № 1. С. 16–26. URL: http://www.kbuapa.kharkov.ua/ebook/apdu/2009-1/doc/1/02.pdf

Шестаковський О. П. Білоус Є. В. Базові культурні особливості українського суспільства і можливості їх використання для соціально-економічного розвитку: наукова доповідь / за ред. О. М. Балакірєвої, НАН України, ДУ. Ін-т екон. та прогнозув. НАН України. Київ, 2015. 36 с. URL: https://www.academia.edu/10452367/ Шестаковський О. П.

Офіційна сторінка Державного комітету статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/

Delecta J. Raman C. Cultural Communication Barriers in Workplace. International Journal of Management. Vol. 6. Iss. 1. 2015. Р. 348–351.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-16

Як цитувати

Патряк , О. С. (2021). Крос-культурні комунікації у процесі ведення бізнесу. Інформація та соціум, 10-12. вилучено із https://jias.donnu.edu.ua/article/view/11422

Номер

Розділ

Секція 1 Соціальні комунікації та інформаційно-документні системи