Дослідницька доброчесність в інструктивних документах закладів вищої освіти України: проблеми та перспективи

Автор(и)

  • В. О. Кудлай Маріупольський державний університет, м. Київ

Ключові слова:

дослідницька доброчесність, інструктивні документи, заклади вищої освіти

Анотація

Дослідницька доброчесність розглянута як важливий аспект академічного середовища, який формується через впровадження інструктивних документів. Акцентовано на практиці українських ЗВО обмежуватися терміном «академічна доброчесність» у власних інструктивних документах. Проаналізовано потреби українських ЗВО у перейманні досвіду світових університетів для розробки етичних кодексів із дослідницької доброчесності.

Біографія автора

В. О. Кудлай , Маріупольський державний університет, м. Київ

канд. наук. соц. ком., доцент

Посилання

Scientific integrity. Wikipedia: The Free Encyclopedia. 2020–2024. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Scientific_integrity (дата звернення: 05.05.2024).

Singapore Statement on Research Integrity. World Conferences on Research Integrity. 2010. URL: https://www.wcrif.org/downloads/former-conferences/2nd-wcri-in-singapore2010/translations-statements/18-singpore-statement-ukranian/file (дата звернення: 10.05.2024).

Драч І. І. Дослідницька доброчесність в університетах: аналіз досвіду Великої Британії та України. Університети і лідерство. 2020. № 1(9). С. 15–23. URL: https://ul journal.org/index.php/journal/article/view/110/101 (дата звернення: 01.05.2024).

Development and implementation of research integrity guidance documents: Explorative interviews with research integrity experts / R. Roje, V. Tomić, I. Buljan, A. Marušić. Accountability in Research. 2023, Vol. 30, № 6. P. 293–330. DOI: 10.1080/08989621.2021.1989676.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-08

Як цитувати

[1]
Кудлай , В.О. 2024. Дослідницька доброчесність в інструктивних документах закладів вищої освіти України: проблеми та перспективи. Інформація та соціум. (Жов 2024), 111-114.

Номер

Розділ

Секція 3 Прикладні аспекти використання інформаційних технологій і систем