Маніпуляція у діловому спілкуванні як інструмент управлінської діяльністі
Ключові слова:
ділове спілкування, маніпуляція, маніпулятивні прийоми, маніпуляторАнотація
Сьогодні керівнику будь-якого підприємства неможливо уявити управління та ділове спілкування без застосування маніпулятивних прийомів. Зазвичай маніпуляції трактуються як дія, що поширюється на об’єкти з певними цілями. Одна людина маніпулює іншою, нав’язуючи їй свою думку, примушуючи її чинити так, як їй вигідно. Іноді ці маніпулятивні прийоми приносять позитивні результати, але іноді й негативні, тому дуже важливо бачити різницю.
Посилання
Македонська Е. Маніпуляція: що це і як боротись з цим шкідливим впливом. Інформаційна агенція «HUBZ» URL: hubz.ua (дата звернення: 22.05.2024).
Маніпуляції у діловому спілкуванні та їх нейтралізація. Чернігівський національний технічний університет. URL: http://anodonta.com.ua/ (дата звернення: 22.05.2024).
Етика та психологія ділових відносин: навчальний посібник / М. Д. Прищак, О. Й. Лесько. Вінниця: ВНТУ, 2016. С. 112.
Касьяненко А. А. науковий керівник – Александрова С. А., канд. пед. наук, доцент. Наукова діяльність: «Маніпулювання як інструмент управління на підприємстві туріндустрії». URL: http://eprints.khame.edu.ua/ (дата звернення: 22.05.2024).
Антонюк С. Ю., науковий керівник – Лесько О. Й, канд. екон. наук. Наукова діяльність: «Маніпуляція та актуалізація в ділових відносинах». URL: http://inmad.vntu.edu.ua/. (дата звернення: 22.05.2024).