Медіаосвіта як виклик COVID-19 основним принципам сучасної системи освіти

Автор(и)

  • Г. А. Лавриненко Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Т. Ф. Дорошенко Інститут фізико-органічної хімії і вуглехімії імені Л. М. Литвиненка НАН України,

Анотація

Мета цієї роботи – розгляд нових підходів в освітньому процесі та тенденцій цифровізації навчального процесу в умовах пандемії.

Біографії авторів

Г. А. Лавриненко , Київський університет імені Бориса Грінченка

канд. політ. наук

Т. Ф. Дорошенко , Інститут фізико-органічної хімії і вуглехімії імені Л. М. Литвиненка НАН України,

канд. техн. наук, доцент

Посилання

Воронова Н. Загальнодидактичні та специфічні принципи сучасної історикокультурологічної освіти в умовах її цифровізації. Київські філософські студії-2020: Матеріали Всеукраїнської наукової конференції з міжнародною участю (м. Київ, 19 травня 2020 р.): тези доповідей / за заг. ред. проф. Р. О. Додонова. Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. С. 450–452.

Калашнікова Л. М., Жерновникова О. А. Педагогіка вищої школи у схемах і таблицях: навч. посіб. Харків, 2016. 260 с.

Zaghloul Morsy, Media Education. Paris : UNESCO, (ePub), 1984. 406 p. URL: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000062522

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-22

Як цитувати

[1]
Лавриненко , Г.А. і Дорошенко , Т.Ф. 2021. Медіаосвіта як виклик COVID-19 основним принципам сучасної системи освіти. Інформація та соціум. (Груд 2021), 50-52.

Номер

Розділ

Секція 4 Сучасні підходи до застосування інформаційних технологій в освіті у період COVID-карантину