Технологія розміщення контенту на інформаційних ресурсах ЗВО
Анотація
Сьогодні для того, щоб дізнатися актуальні новини як в Україні, так і в усьому світі, не потрібно чекати ранкового чи вечірнього випуску програми по телебаченню, достатньо лише знайти необхідний сайт в просторах Інтернету.
Доступність та відкритість в отриманні знань, інформації за різною тематикою надає багато можливостей, зокрема, верифікування наявних даних, розвиток критичного мислення шляхом аналізу ситуацій з різних поглядів тощо. З огляду на це актуалізується питання технології створення контенту та його коректного розміщення на різних інформаційних ресурсах. А, отже, дослідження, мета якого полягає у розкритті особливостей розміщення контенту на інформаційних ресурсах закладу вищої освіти, є актуальним та своєчасним.
Посилання
Романовська О. О., Романовський О. О., Романовська Ю. Ю. Досвід вищої освіти Сполучених Штатів Америки ХХ–ХХІ століття. Кн. 3. Особливості інноваційного розвитку сфери вищої освіти США другої половини ХХ – початку ХХІ століття: навч. посіб. Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. 248 с.
Зацерківна М. О. PR-технології у формуванні іміджу закладів вищої освіти сфери культури: дис. … канд. наук із соц. ком.: 27.00.06. Київ, 2019. 244 с.
Результати соціологічних опитувань НУХТ: опитування студентів першого кусу 2018–2019 н. р. URL: https://nuft.edu.ua/monitorynh-yakosti-osvity/rezultaty-sotsiolohichnykhopytuvan (дата звернення: 17.05.2021).
Моніторинг очікувань студентів 1 курсу від освітніх послуг і задоволеності якістю вступної кампанії 2018 року. URL: https://btsau.edu.ua/sites/default/files/ Faculties/osvita/quality/zvit_ankety_student_1kurs_2018.pdf (дата звернення: 10.05.2021).
Холод О. М. Комунікаційні технології. Київ: КиМУ, 2011. 312 с.
Василенко В. Ю. Формування іміджу ЗВО шляхом використання соціокомунікаційних технологій. Імідж і репутація: теорія і практика: матер. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 20–21 березня 2019 р. Київ, 2019. С. 188–193.