Комунікативна діяльність та ділове спілкування як управлінська функція

Авторы

  • О. І. Конопліцька Західноукраїнський національний університет, м. Тернопіль

Аннотация

Система спілкування суттєво впливає на клімат у колективі, роблячи його або теплим та доброзичливим, або ж холодним і байдужим. Зрозуміло, що від координації інформаційної, комунікативної взаємодії залежать не лише результати професійної діяльності, а й задоволення потреб та інтересів співробітників.
Оскільки стиль спілкування вважається одним із найважливіших елементів управлінської культури, він обумовлюється як психологічними властивостями особистості, так і засвоєними нею нормами поведінки; як соціальними установками, так і ціннісними орієнтирами.

Биография автора

О. І. Конопліцька , Західноукраїнський національний університет, м. Тернопіль

канд. філол. наук, доцент

Библиографические ссылки

Гошовська В. А. Складові професійного потенціалу державного службовця: навч.-метод. матеріали. Київ: НАДУ, 2015. 52 с.

Кадровий менеджмент як складова управління людськими ресурсами в системі державного управління: навч.-метод. матеріали / В. А. Гошовська, Л. А. Пашко, Л. М. Фугель; упоряд. Ю. В. Стрілецька. Київ: НАДУ, 2013. 96 с.

Пашко Л. А. Комунікативна взаємодія органів державної влади та інститутів громадянського суспільства як механізм запобігання корупції: навч.-метод. матеріали. Київ: НАДУ, 2011. 144 с.

Опубликован

2023-11-29

Как цитировать

[1]
Конопліцька , О.І. 2023. Комунікативна діяльність та ділове спілкування як управлінська функція. Інформація та соціум. (ноя. 2023), 32-35.

Выпуск

Раздел

Секція 1 Соціальні комунікації та інформаційно-документні системи