Роль візуального контенту в соціальних мережах для формування іміджу та залучення аудиторії

Autor

  • Тетяна Яворська Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Роман Романюк Донецький національний університет імені Василя Стуса

Słowa kluczowe:

візуальний контент, соціальні мережі, імідж, залучення аудиторії

Abstrakt

Досліджено сутність візуального контенту у соціальних мережах та його вплив на формування іміджу бренду. Аналізуються основні типи візуальних матеріалів, їх роль у залученні та утриманні аудиторії, а також стратегії ефективного використання візуальної графіки для підвищення впізнаваності та довіри. Результати дослідження підтверджують важливість сучасних візуальних підходів у контексті цифрової комунікації та маркетингу.

Biogramy autorów

Тетяна Яворська, Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. пед. наук, доцент

Роман Романюк, Донецький національний університет імені Василя Стуса

магістр

Bibliografia

Лосєва В. Ефект переваги зображення: як візуальний контент впливає на сприйняття. LinkedIn. URL: https://www.linkedin.com/pulse/ефект-переваги-зображення-як-візуальний-контент-violetta-losyeva--vqxge/ (Дата звернення: 01.06.2025).

Вплив соціальних мереж на освіту. Академія української преси. URL: https://medialiteracy.org.ua/vplyv-sotsialnyh-merezh-na-osvitu/ (дата звернення: 01.06.2025).

Корсікова К. Г. Використання соціальних мереж як засіб формування навчального простору. Інноваційна педагогіка. 2019. № 12 (Частина 1). С. 115–118. URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/12/part_1/26.pdf (дата звернення: 01.06.2025).

Трансформаційні процеси у суспільній та соціокультурній сферах України / О. М. Анісімова, Л. А. Ковальська, Г. П. Лукаш, О. В. Прігунов, О. С. Щербіна, Т. М. Яворська. Вінниця: Нілан-ЛТД, 2021. 185 с.

##submission.downloads##

Opublikowane

2025-12-18

Jak cytować

[1]
Яворська, Т. i Романюк, Р. 2025. Роль візуального контенту в соціальних мережах для формування іміджу та залучення аудиторії. Інформація та соціум. (grudz. 2025), 129-132.

Numer

Dział

Секція 4 Прикладні аспекти використання інформаційних технологій і систем