Використання ефекту імерсивності у сфері освітніх інформаційних систем і технологій

Autor

  • Тетяна Яворська Донецький національний університет імені Василя Стуса

Słowa kluczowe:

імерсивні технології, освіта, освітні інформаційні системи і технології, віртуальна реальність (VR), доповнена (AR) реальність, метавсесвіт

Abstrakt

Імерсивні технології, як-то віртуальна (VR), доповнена (AR) реальність, знаходять широке застосування в освіті. Вони дозволяють створювати інтерактивні та захоплюючі навчальні середовища, які покращують процес навчання.

Biogram autora

Тетяна Яворська, Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. пед. наук, доцент

Bibliografia

Kemec A. From reality to virtuality: Re discussing cities with the concept of the metaverse. Int. J. Manag. Account. 2022. № 4. P. 12–20

Cammack R. G. Location based service use: A metaverse investigation. J. Locat. Based Serv. 2010. № 4. P. 53–65.

Yavorska T., Prihunov O., Syerov Yu. Efficiency of Using Social Networks in the Period of Library Activity in Remote Mode. CEUR Workshop Proceedings. Vol. 2616: Proceedings of the 2nd International Workshop on Control, Optimisation and Analytical Processing of Social Networks (COAPSN-2020). Lviv, Ukraine, May 21, 2020. P. 214–226. URL: http://ceur-ws.org/Vol-2616/ paper18.pdf

Трансформаційні процеси у суспільній та соціокультурній сферах України / О. М. Анісімова, Л. А. Ковальська, Г. П. Лукаш, О. В. Прігунов, О. С. Щербіна, Т. М. Яворська. Вінниця: Нілан-ЛТД, 2021. 185 с.

##submission.downloads##

Opublikowane

2025-12-18

Jak cytować

[1]
Яворська, Т. 2025. Використання ефекту імерсивності у сфері освітніх інформаційних систем і технологій. Інформація та соціум. (grudz. 2025), 55-59.

Numer

Dział

Секція 1 Соціальні комунікації та інформаційно-документні системи