Самоорганізація особистості як чинник професійно-особистісного розвитку здобувачів освіти
Słowa kluczowe:
особистісно-орієноване навчання, самоорганізація особистості, особистістьAbstrakt
Стаття досліджує важливий чинник професійного розвитку – самоорганізацію особистості, що базується на відповідних процесах, відображає вміння управляти собою, організувати особисту пізнавальну діяльність, здатність самостійно організувати свій навчальний процес з метою досягнення визначених цілей. Дотримання основних правил самоорганізації допоможе здобувачу освіти зрозуміти особливості свого характеру та поведінки, розкриє особистісний потенціал і стимулює самореалізацію, що в підсумку допоможе успішно навчатися, знайти перспективну роботу, досягнути поставлених життєвих цілей.
Bibliografia
WHO, Parthens in Life Skill Education. Conclusions from a United Nations Interagency Meeting. Geneva WHO, 1999. URL: https://www.orientamentoirreer.it/sites/default/files/materiali/ 1999%20OMS%20lifeskills%20edizione%201999.pdf (дата звернення: 06.06.2024).
Ганаба С. Самоорганізація як компетентність: поворот до особистісно-орієнтованої освіти. Збірник наукових праць Національної академії державної прикордонної служби України серія: Педагогічні науки. 2021. № 1(24). С. 30. URL: file:///F:/%D0%B7%D0%B0% D0%B3%D1%80%D1%83%D0%B7%D0%BA%D0%B8/628-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D 1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-1271-1-10- 20210426.pdf (дата звернення: 06.06.2024).
Трансформаційні процеси у суспільній та соціокультурній сферах України: монографія / О. М. Анісімова, Л. А. Ковальська, Г. П. Лукаш, О. В. Прігунов, О. С. Щербіна, Т. М. Яворська. Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2021. 185 с.