Виклики використання технологій ШІ у сфері інтернет-продажів
Słowa kluczowe:
ШІ, інтернет-продажі, персоналізація, автоматизація, аналітикаAbstrakt
У роботі розглянуто використання технологій штучного інтелекту в інтернет-продажах. Акцент зроблено на трьох основних аспектах: покращення персоналізації та аналітики, автоматизація й оптимізація процесів, покращення взаємодії з клієнтами. Технології ШІ аналізують дані покупців для створення персоналізованих рекомендацій, автоматизують рутинні операції, знижуючи витрати, та вдосконалюють комунікацію через чат-ботів і голосових помічників. Це сприяє підвищенню ефективності бізнесу та задоволеності клієнтів, роблячи інтернет-продажі більш конкурентоспроможними.
Bibliografia
Ляховченко В. Е., Прігунов О. В. Технології штучного інтелекту в інтернет-продажах. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Вінниця, 24 листопада 2023 р.). Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса. 2023. С. 28–31.
Живцова Л. Штучний інтелект: сутність та перспективи розвитку. Український журнал будівництва та архітектури. 2023. № 3(015). С. 66–71.
Трансформаційні процеси у суспільній та соціокультурній сферах Україні: монографія / О. М. Анісімова та ін. Донец. нац. ун-т ім. Василя Стуса. Вінниця: Нілан-ЛТД, 2021. 185 с.
Стасишена І. В., Лукаш Г. П. Ролі, функції та можливості використання чат-ботів у роботі з клієнтами. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Вінниця, 26 листопада 2021 р.). Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса. 2021. С. 41–44.