Автоматизація процесу створення документів за допомогою Ms Word та Ms Excel

Autor

  • О. М. Анісімова Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця

Słowa kluczowe:

автоматизація, документи, MS Word, MS Excel, функція злиття пошти

Abstrakt

Більшість користувачів Microsoft Word використовують цей застосунок лише для набору тексту, однак він пропонує набагато більше можливостей, що дають змогу автоматизувати процес створення документації. Розглянуто переваги MS Word, додаткові можливості та запропоновано приклади використання цих функцій.

Biogram autora

О. М. Анісімова , Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця

д-р екон. наук, професор

Bibliografia

Офіційний сайт Microsoft Word. URL: www.microsoft.com

##submission.downloads##

Opublikowane

2024-10-08

Jak cytować

[1]
Анісімова , О.М. 2024. Автоматизація процесу створення документів за допомогою Ms Word та Ms Excel. Інформація та соціум. (paź. 2024), 98-102.

Numer

Dział

Секція 3 Прикладні аспекти використання інформаційних технологій і систем