Автоматизація процесу створення документів за допомогою Ms Word та Ms Excel
Słowa kluczowe:
автоматизація, документи, MS Word, MS Excel, функція злиття поштиAbstrakt
Більшість користувачів Microsoft Word використовують цей застосунок лише для набору тексту, однак він пропонує набагато більше можливостей, що дають змогу автоматизувати процес створення документації. Розглянуто переваги MS Word, додаткові можливості та запропоновано приклади використання цих функцій.
Bibliografia
Офіційний сайт Microsoft Word. URL: www.microsoft.com
##submission.downloads##
Opublikowane
2024-10-08
Jak cytować
[1]
Анісімова , О.М. 2024. Автоматизація процесу створення документів за допомогою Ms Word та Ms Excel. Інформація та соціум. (paź. 2024), 98-102.
Numer
Dział
Секція 3 Прикладні аспекти використання інформаційних технологій і систем