Інформаційно-комунікаційні засоби підтримки малого бізнесу під час воєнного стану
Abstrakt
Воєнний стан є надзвичайною ситуацією, що спровокувала серйозні наслідки для підприємств, зокрема малого бізнесу. Сучасний бізнес в умовах воєнного стану потребує розробки ефективних стратегій підтримки, впровадження інноваційних інформаційно-комунікаційних засобів для запровадження ефективної зовнішньої та внутрішньої комунікації. Саме сучасні засоби комунікації в період воєнного стану відіграють ключову роль у функціонуванні бізнесу. Вони забезпечують можливість вчасної та активної комунікації з клієнтами, швидку комунікацію з постачальниками та партнерами, ефективне управління бізнес-процесами, ведення статистики та моніторингу й аналізу даних тощо. В умовах воєнного стану, коли звичайні способи комунікації та ведення бізнесу стали дуже обмеженими, важливо дослідити роль інформаційно-комунікаційних засобів як засобу підтримки малого бізнесу.
Bibliografia
Азьмук Н. А. Інформаційна регіональна система як фактор активізації розвитку малого підприємництва. Культура народів Причорномор’я. 2009. С. 7–9. URL: http://dspace.nbuv. gov.ua/handle/123456789/24648
Каут О. В., Шпортько А. Ю., Бігун О. О. Управління інформаційним забезпеченням діяльності підприємства. Інфраструктура ринку. Електронний науково-практичний журнал. 2019. Випуск 37. URL: http://market-infr.od.ua/journals/2019/37_2019_ukr/38.pdf