Техніки передачі негативних повідомлень у діловому спілкуванні
Abstrakt
Ділове спілкування є відносно новою галуззю сучасного гуманітарного знання, яке сформувалось під впливом багатьох наук: філософії, етики, соціології, психології, культурології тощо. Вважають, що виникла ця галузь наукового знання у середині XX cт. і включає три предметні зони: 1) психологічну, що пов’язана з проблемами соціально-психологічних механізмів міжособистісних відносин ділових партнерів і психологічних характеристик самих цих партнерів; 2) ціннісну, що пов’язана з етичними принципи та ціннісними орієнтаціями ділових партнерів; 3) організаційно-технічну, що пов’язана з прийомами, техніками, технологіями ділового спілкування [1]. Ділове спілкування передбачає володіння культурою мови і є незамінним у сучасному світі бізнесу та підприємництва.
Bibliografia
Галюк І. Б. Ділові комунікації у менеджменті: конспект лекцій. Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2020. 102 с. URL: https://search.library.nung.edu.ua/DocDescription?doc_id=465438
Ділове спілкування приклади з життя. URL: https://gruzaperevozka.kiev.ua/dilove-spilkuvannya-prikladi-zzhittya/
Шегида Л. Кризові комунікації як інструмент забезпечення стійкості громад. Теоретичні та прикладні питання державотворення. Місцеве самоврядування. 2022. № 27. URL: http://taais.oridu.odessa.ua/article/view/276822
Coombs W. Timothy. Parameters for Crisis Communication. Crisis Communication and Its Allied Fields. Р. 17–53. URL: https://doi.org/10.1002/9781444314885.ch1/