Реалізація студентоцентрованого підходу у викладанні документознавчих дисциплін

Autor

  • І. Ю. Шкіцька Західноукраїнський національний університет, м. Тернопіль

Abstrakt

Через інтеграцію України до європейського простору питання пропагування цінності студентоцентрованого підходу, академічної свободи та доброчесності набули особливої актуальності в академічному середовищі. З огляду на це наша розвідка, присвячена окресленню шляхів застосування студентоцентрованого підходу під час викладання документознавчих дисциплін, є актуальною і відповідає запитам сучасної наукової спільноти.

Biogram autora

І. Ю. Шкіцька , Західноукраїнський національний університет, м. Тернопіль

д-р філол. наук, професор

Bibliografia

Гладких Г. В. Забезпечення студентоцентрованого підходу у закладах вищої освіти. Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр. 2020. № 2. С. 157.

Гришина Н. М. Удосконалення внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти: студентоцентрований підхід. Державне будівництво. 2019. № 2. С. 1–18.

Кулага І. В., Ткаченко О. В. Студентоцентрований підхід як освітня інновація у вищій освіті України. Ukraine–EU. Modern technology, business and law: collection of international scientific papers. Чернігів, 2016. С. 235–238.

Кушнаренко Н., Соляник А. Студентоцентрований підхід у підготовці фахівців документознавчого профілю. Вісник Книжкової палати. 2022. № 10. С. 32–43.

Мартинчук О. В. Студентоцентрований підхід до підготовки фахівців з інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. 2015. Вип. 5(1). С. 203–218.

Міщенко Т. О., Стаднік Н. В. Студентоцентричне навчання як вектор розвитку гуманітарної парадигми освіти. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. 2017. Вип. 17. С. 32–37. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_17_11 (дата звернення 12.05.2023).

Наумик А. С., Ядловська О. С. Особливості студентоцентрованого підходу у викладанні. Світ наукових досліджень. Випуск 16: матеріали Міжнародної наукової конференції, 2023. 128 с.

Опачко М. В., Козловська I. М, Ключковська І. М. Реалізація студентоцентрованого підходу в сучасних умовах розвитку вищої школи. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2021. № 2(49). С. 129–134. URL. http://visnykped.uzhnu.edu.ua/article/view/247647

Сосницька Н. Л., Глікман С. Cтудентоцентрований підхід до професійної освіти в умовах сталого розвитку суспільства. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. Вип. 1. 2017. С. 377–381. URL: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4127 (дата звернення 12.04.2023 року).

Шкіцька І. Шляхи реалізації студентоцентрованого підходу в сучасних закладах вищої освіти. Інновації в освіті: реалії та перспективи розвитку: матеріали V міжнародної науково-практичній конференції, 11 травня 2023 року, м. Тернопіль. Тернопіль: ЗУНУ, 2023. С. 83–92.

Bugaj J. Kształcenie skoncentrowane na studentach tzw. Student Centered Learning (SCL): co się za tym kryje? Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 2013. 27 s.

Grzymała-Moszczyńska J., Kwiecień K., Rataj A., Barzykowski K. Stan wdrożenia modelu nauczania skoncentrowanego na studentach i studentkach na polskich uczelniach wyższych. Nauka i Szkolnictwo Wyższe. 2013. № 42(2). С. 32–

. 13. Thanh Pham Thi Hong. Implementing a student-centered learning approach at Vietnamese higher education institutions: barriers under. Journal of Futures Studies. 2010. № 15(1). P. 21–38. 19

Todorovski Blazhe, Erin Nordal, Tijana Isoski. Overview on Student-Centered Learning in Higher Education in Europe: Research Study. European Students’ Union. 2015. 47 p.

Wright Gloria Brown. Student-centered learning in higher education. International journal of teaching and learning in higher education. 2011. № 23(1). Р. 92–97.

##submission.downloads##

Opublikowane

2023-11-29

Jak cytować

[1]
Шкіцька , І.Ю. 2023. Реалізація студентоцентрованого підходу у викладанні документознавчих дисциплін. Інформація та соціум. (lis. 2023), 15-19.

Numer

Dział

Секція 1 Соціальні комунікації та інформаційно-документні системи