Методи просування медійного контенту в інтернет-ЗМІ (на прикладі УНІАН)

Autor

  • Д. Шульга Запорізький національний університет, м. Запоріжжя

Abstrakt

У сучасному світі люди повинні мати доступ до актуальної інформації завжди і всюди. Ми існуємо у так званій ноосфері, якій допомагає технічний прогрес. Завдяки цьому симбіозу ЗМІ можуть просунути будь-яку новину де-завгодно. Кожен день з’являються нові платформи для піару, якщо навіть вони для цього не пристосовані. Недарма інтернет називають «павутиною», де все пов’язано між собою. Цьому допомагають багато алгоритмів.

Biogram autora

Д. Шульга , Запорізький національний університет, м. Запоріжжя

магістрант факультету журналістики

Bibliografia

Чабаненко М. В. Основи інтернет-журналістики. Запоріжжя: Просвіта, 2013. 112 с.

Потятиник Б. В. Інтернет-журналістика: навчальний посібник. Львів: ПАІС, 2010. 246 с.

Сапега Л. І., Співаковська Т. В. Особливості контент-маркетингу як самостійного елементу просування в інтернеті. URL: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/14266/1/2014_ 5_Sapega.pdf

##submission.downloads##

Opublikowane

2023-11-28

Jak cytować

[1]
Шульга , Д. 2023. Методи просування медійного контенту в інтернет-ЗМІ (на прикладі УНІАН). Інформація та соціум. (lis. 2023), 64-65.

Numer

Dział

Секція 3 Прикладні аспекти використання інформаційних технологій і систем