Digital-сторітелінг на теренах медійного простору: аналіз контентоутворення
Abstrakt
В умовах стрімкого технологічного розвитку суспільства велика частка сучасного бізнесу переходить або вже перейшла в онлайн-формат. Нині брендам набагато вигідніше виділити кошти на просування в соцмережах та розкручування вебсайтів, ніж на живе спілкування з аудиторією. Саме в таких умовах народжується необхідність пошуку ефективних інструментів для онлайнового контентоутворення. Одним із таких інструментів у сучасному світі є digitalсторітелінг. Цифровий сторітелінг – це новітній феномен написання текстів, створення відео чи фотографій за допомогою історій та розміщення готового контенту в електронному середовищі. На думку Н. Дорофеєвої, digital-сторітелінг – це метод електронної комунікації, заснований на організації мультимедійного контенту навколо однієї історії [1, с. 49]. Сьогодні цифрові історії використовуються як потужна маркетингова технологія просування та продажу продуктів чи послуг в інтернеті, а причиною цього можна назвати те, що будь-який матеріал в оформленні цікавої історії сприймається і запам’ятовується набагато краще.
Bibliografia
Дорофеева Н. Е. Сторителлинг как новая технология подачи информации. Корпоративные информационые системы. 2020. № 2 (10). С. 47–54.
Ланских А. В. Боровкова Н. М. Цифровой сторителлинг как технология представления больших массивов данных. Язык. Текст. Книга: материалы международной научнопрактической конференции. Екатеринбург: УрФУ, 2018. С. 72–78. URL: https://elar.urfu.ru/ bitstream/10995/64327/1/ltb-2018-12.pdf (дата звернення: 02.06.2022).
Дорош М. Сторітелінг на папері та планшеті. 2012. URL: https://ms.detector.media/ onlain-media/post/6216/2012-09-13-storiteling-na-paperi-ta-plansheti/ (дата звернення: 03.06.2022).
Тарас Шевченко. Біографія. URL: http://shevchenko.ukrlib.com.ua/ (дата звернення: 03.06.2022).
Прокопишин Т. Спільнота The Ukrainians. 2020. URL: https://theukrainians.org/ spilnota-the-ukrainians/ (дата звернення: 03.06.2022).
Женченко М. І. Поняття «мультимедіа», «крос-медіа», «трансмедіа» у науковому дискурсі цифрової доби. Наукові записки Інституту журналістики. 2013. Т. 52. С. 72–75. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_52_12 (дата звернення: 03.06.2022).