Інформація в прийняті маркетингового рішення: роль та значення
Abstrakt
Інформація в системі маркетингового управління підприємства має ключове значення, оскільки будь-яка маркетингова діяльність базується на знанні конкретної ситуації, що склалася на ринку. Більшість маркетингових досліджень і заходів самі по собі є інформаційними. Наприклад, вивчення конкурентного попиту на товари, дослідження ринків збуту, врахування вимог споживачів до характеристик продукту. Виконання цих заходів потребує первинних знань про об’єкт діяльності, а сам процес реалізації породжує нові дані, необхідні для встановлення зворотного зв’язку з об’єктом з метою коригування поточних впливів і розроблення майбутніх маркетингових програм.
Bibliografia
Маркетинг информационных продуктов и услуг / под ред. Ю. И. Палехи, Ю. О. Палехи. – К. : Лира-К, 2012.
Токарев Б. Е. Методы сбора и использования маркетинговой информации / Б. Е. Токарев. – М. : Экономистъ, 2013.
Успенский И. В. Интернет-маркетинг / И. В. Успенский. – СПб. : Изд-во СПГУЭиФ, 2013.
Черномаз П. А. Международный маркетинг / П. А. Черномаз. – К. : Академвидав, 2012.