Інформація в прийняті маркетингового рішення: роль та значення

Autor

  • І. С. Московкіна Донецький національний університет

Abstrakt

Інформація в системі маркетингового управління підприємства має ключове значення, оскільки будь-яка маркетингова діяльність базується на знанні конкретної ситуації, що склалася на ринку. Більшість маркетингових досліджень і заходів самі по собі є інформаційними. Наприклад, вивчення конкурентного попиту на товари, дослідження ринків збуту, врахування вимог споживачів до характеристик продукту. Виконання цих заходів потребує первинних знань про об’єкт діяльності, а сам процес реалізації породжує нові дані, необхідні для встановлення зворотного зв’язку з об’єктом з метою коригування поточних впливів і розроблення майбутніх маркетингових програм.

Biogram autora

І. С. Московкіна , Донецький національний університет

асистент

Bibliografia

Маркетинг информационных продуктов и услуг / под ред. Ю. И. Палехи, Ю. О. Палехи. – К. : Лира-К, 2012.

Токарев Б. Е. Методы сбора и использования маркетинговой информации / Б. Е. Токарев. – М. : Экономистъ, 2013.

Успенский И. В. Интернет-маркетинг / И. В. Успенский. – СПб. : Изд-во СПГУЭиФ, 2013.

Черномаз П. А. Международный маркетинг / П. А. Черномаз. – К. : Академвидав, 2012.

##submission.downloads##

Opublikowane

2022-01-28

Jak cytować

[1]
Московкіна , І.С. 2022. Інформація в прийняті маркетингового рішення: роль та значення. Інформація та соціум. (sty. 2022), 60-62.

Numer

Dział

Секція 2 Інформаційна платформа кадрового забезпечення, маркетинг інформаційних продуктів та послуг