Інформаційна база та послідовність оцінювання потенціалу конкурентоспроможності машинобудівних підприємств
Abstrakt
Забезпечення належного рівня фінансових результатів господарської діяльності машинобудівних підприємств потребує підвищення рівня їхньої конкурентоспроможності. Своєю чергою, розроблення комплексу організаційно-економічних заходів з такого підвищення повинно базуватися на оцінюванні потенціалу конкурентоспроможності підприємств машинобудування. З цією метою необхідним є структурування масиву інформації, потрібної для вимірювання цього потенціалу, та розроблення дієвого інструментарію його оцінювання.
Bibliografia
Кузьмін О. Є. Діагностика потенціалу підприємства / О. Є. Кузьмін, О. Г. Мельник // Маркетинг та менеджмент інновацій. – 2011. – № 1. – С. 155–166.
Маслак О. І. Основні етапи оцінювання стратегічного потенціалу підприємства / О. І. Маслак, Л. А. Квятковська // Збірник наукових праць. Луцький національний технічний університет. Серія «Економіка та менеджмент». – 2012. – Вип. 9 (34). – Ч. 1. – С. 201–210.
Сегедій О. М. Інформаційна база аналізу інвестиційної привабливості підприємства / О. М. Сегедій // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку виробничої сфери. – Донецьк: Донецький національний технічний університет, 2006. – С. 243–244.