Нестандартне мислення для розробки стратегії підприємства

Autor

  • Н. В. Горячова Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Кожен керівник, очолюючи процес управління підприємства, повинен мати розроблену стратегію підприємства від 3 до 5 років. Для того щоб підприємство посідало лідируючі позиції, керівництво повинно пам’ятати одну просту істину: повністю сконцентруватись на найважливішому завданні та якісно його повністю виконати. Підприємство повинно мати свій план дій та стратегію, розроблену конкретно для підприємства та ситуації, яка виникає, вивчити ринок і займатись інноваційними розробками. Технології у світі розвиваються постійно, і тому підприємство повинно відповідати потребам часу. Керівник підприємства повинен уміти правильно розпоряджатись часом та не зволікати, тому що від цього залежить, яку позицію посяде підприємство на ринку та серед конкурентів.

Biogram autora

Н. В. Горячова , Донецький національний університет імені Василя Стуса

аспірант

Bibliografia

Анисимова О. Н. Анализ реализации моделей инновационного процесса на промышленных предприятиях / О. Н. Анисимова, Е. И. Булахова // Теоретичні та практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності: зб. наук. пр. – Маріуполь: ПДТУ, 2014. – Вип. 1 (10), Т. 1. – С. 20–27.

##submission.downloads##

Opublikowane

2022-01-26

Jak cytować

[1]
Горячова , Н.В. 2022. Нестандартне мислення для розробки стратегії підприємства. Інформація та соціум. (sty. 2022), 91-94.

Numer

Dział

Секція 7 Прикладні аспекти використання інформаційних систем