Актуалізація брендингу виробничо-торговельних ланцюгів
Abstrakt
Функціонування вітчизняних підприємств на сучасному етапі розвитку економіки України безпосередньо залежить від здійснення ними виробничо-комерційної діяльності, яка максимально використовує як можливості, що виникають у зовнішньому середовищі, так і ті, що створюються завдяки внутрішнім ресурсам підприємств. Сучасні ринкові відносини вимагають від підприємств постійного пошуку шляхів посилення своїх конкурентних позицій, що досягається чітким орієнтуванням на ефективне використання всіх наявних у підприємства можливостей, у тому числі і за рахунок нематеріальних активів. Особливого значення використання торговельних марок, товарних знаків та брендингу набуває в маркетинговій діяльності українських підприємств, що обумовлено станом попиту і пропозиції.
Bibliografia
Аакер Д., Йохимштайлер Э. Бренд – лидерство: новая концепция брендинга. М.: Изд. Дом Гребенникова, 2003. 380с.
Білан О. Застосування брендингу: переваги і недоліки // Вісник НУ "Львівська політехніка". 2009. № 648. С. 231-235.
Зозульов О., Нестерова Ю.Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві // Економіка України. 2008. №3. С. 4-11.