До питання інформаційного забезпечення бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів у сучасних умовах реформування шкільної освіти України
Abstrakt
Проблема функціонування бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів у сучасних умовах реформування шкільної освіти України залишається актуальною. Сьогодні інформаційна складова є невід’ємною частиною освітнього процесу, що забезпечує перспективи розвитку навчального закладу, а також його цільову спроможність, у такий спосіб зумовлює необхідність створення шкільних бібліотечно-інформаційних центрів. У ході реформування загальної середньої освіти визначальним чинником впровадження нового змісту, форм і методів навчання стає інформаційне забезпечення навчального закладу. Компетентнісне навчання потребує залучення широкого кола інформаційних джерел, а не лише традиційних і усталених підручників та посібників. Критичне мислення, уміння продукувати нову інформацію, ухвалювати рішення може успішно реалізовуватися за умови набуття учнями практичних навичок роботи з динамічно змінними обсягами інформації.
Bibliografia
Впровадження єдиної системи централізованого електронного обліку підручників у роботу загальноосвітніх навчальних закладів. URL: https:// lutsk-nvk22- biblioteka.edukit.volyn.ua/kompyuterna_programa_elektronnogo_oblik..(дата звернення 01.06.2018).
Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського. URL: https://uk.wikipedia.org/.../Полтавський_обласний_інститут_післядипломної_педа...(да та звернення 01.06.2018).
«Шкільний підручник» – програма для шкільних бібліотекарів. URL: https:// gusiatyn-rmk.edukit.te.ua/.../programa_shkiljnij_pidruchnik_dlya_bibliotekariv_shev..(дата звернення 01.06.2018).