Соціальні мережі «Facebook», «Twitter» та «Instagram» як сучасні канали соціальної комунікації
Abstrakt
Напочатку ХХІ ст. в інформаційно-комунікативному середовищі суспільства вагому роль має віртуальний простір. Соціальні мережі стали не лише ефективним засобом інформаційного зв’язку, але й платформою для самоідентифікації користувачів, що містить відображення їхніх ідей, мотивів та діяльності онлайн.
Bibliografia
Айзенберг Б. Добавьте в корзину. Ключевые принципы повышения конверсии веб-сайтов. Москва : Манн, Иванов и Фербер, 2011. 233 с.
Белинская Е. Современные исследования виртуальной коммуникации: проблемы, гипотезы, результаты. Москва : ЮНИТИ, 2009. 165 с.
Гнатюк Р. Соціальні мережі: співвідношення позитиву і негативу. URL: http://gazeta.dt.ua/family/ socialni-merezhispivvidnoshennyapozitivu-i-negativu.html.
Литвинська С. В., Ковальчук А. В. Використання соціальних мереж в інформаційній діяльності вищих навчальних закладів України (на прикладі Національного авіаційного університету). Історичні, культурні та соціально-економічні аспекти регіонального розвитку: зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Кременчук, 14 лист. 2017 р. Кременчук : ПП Щербатих, 2017. С. 142–144.
Початок сучасної теорії соціальних соціальних мереж. URL: http://limetele.com/history_theory1.html.
Филимонов Г. Ю., Цатурян С. А. Социальные сети как инновационный механизм «мягкого» воздействия и управления массовым сознанием. Политика и общество. 2012. № 1. С. 65–75.
Wasserman S. Faust K. Social Network Analysis in the Social and Behavioral Sciences [Text]. Social Network Analysis: Methods and Applications. New York : Cambridge University Press, 1994. P. 12–26.