Соціальні мережі «Facebook», «Twitter» та «Instagram» як сучасні канали соціальної комунікації

Autor

  • С. В. Литвинська Національний авіаційний університет
  • О. В. Бурля Національний авіаційний університет

Abstrakt

Напочатку ХХІ ст. в інформаційно-комунікативному середовищі суспільства вагому роль має віртуальний простір. Соціальні мережі стали не лише ефективним засобом інформаційного зв’язку, але й платформою для самоідентифікації користувачів, що містить відображення їхніх ідей, мотивів та діяльності онлайн.

Biogram autora

С. В. Литвинська , Національний авіаційний університет

канд. філол. наук, доцент

Bibliografia

Айзенберг Б. Добавьте в корзину. Ключевые принципы повышения конверсии веб-сайтов. Москва : Манн, Иванов и Фербер, 2011. 233 с.

Белинская Е. Современные исследования виртуальной коммуникации: проблемы, гипотезы, результаты. Москва : ЮНИТИ, 2009. 165 с.

Гнатюк Р. Соціальні мережі: співвідношення позитиву і негативу. URL: http://gazeta.dt.ua/family/ socialni-merezhispivvidnoshennyapozitivu-i-negativu.html.

Литвинська С. В., Ковальчук А. В. Використання соціальних мереж в інформаційній діяльності вищих навчальних закладів України (на прикладі Національного авіаційного університету). Історичні, культурні та соціально-економічні аспекти регіонального розвитку: зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Кременчук, 14 лист. 2017 р. Кременчук : ПП Щербатих, 2017. С. 142–144.

Початок сучасної теорії соціальних соціальних мереж. URL: http://limetele.com/history_theory1.html.

Филимонов Г. Ю., Цатурян С. А. Социальные сети как инновационный механизм «мягкого» воздействия и управления массовым сознанием. Политика и общество. 2012. № 1. С. 65–75.

Wasserman S. Faust K. Social Network Analysis in the Social and Behavioral Sciences [Text]. Social Network Analysis: Methods and Applications. New York : Cambridge University Press, 1994. P. 12–26.

##submission.downloads##

Opublikowane

2022-01-21

Jak cytować

[1]
Литвинська , С.В. i Бурля , О.В. 2022. Соціальні мережі «Facebook», «Twitter» та «Instagram» як сучасні канали соціальної комунікації. Інформація та соціум. (sty. 2022), 37-38.

Numer

Dział

Секція 3 Соціальні комунікації та інформаційно-документні системи