Зміни у документуванні управлінської діяльності в Україні
Abstrakt
Січень 2018 року є новим етапом у розвитку та становленні інформаційного суспільства в Україні. Кабінет Міністрів України прийняв постанову «Деякі питання документування управлінської діяльності». Цей документ затвердив три нових документа: типову інструкцію з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, інструкцію міжвідомчого обміну; типову інструкцію з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади та регламент організації взаємодії органів виконавчої влади в електронній формі.
Bibliografia
Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання документування управлінської діяльності». URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/55-2018-%D0%BF/page
Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг». URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/851-15
Закон України «Про електронний цифровий підпис». URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/852-15