Механізми управління системою прийняття рішень для забезпечення якості діяльності закладів вищої освіти
Abstrakt
Одним із пріоритетних напрямків розвитку національної освіти став особистісно орієнтований навчальний процес, у центрі якого перебуває особистість студента, її самобутність, самоцінність навчання (person-centered teaching). Деякі положення щодо реалізації такого підходу встановлені, зокрема, статтею 62 п. 1 абз. 15 вимог Закону України «Про вищу освіту». Стаття закріплює право осіб, які навчаються у вищих навчальних закладах, на вибір навчальних дисциплін у межах відповідної освітньої програми та робочого навчального плану в обсязі, що становить не менше 25 відсотків загальної кількості кредитів ЄКТС, передбачених для певного рівня вищої освіти.
Bibliografia
Реформа освіти та наук. Урядовий портал. Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України. 2019. URL: https://www.kmu.gov.ua/ua/diyalnist/reformi/rozvitok-lyudskogokapitalu/reforma-osviti.
Вибір без вибору: моніторинг вибіркових курсів у державних вишах. Аналітичний центр CEDOS. 2015. URL: https://cedos.org.ua/uk/articles/vybir-bez-vyboru-monitorynhvybirkovykh-kursiv-u-derzhavnykh-vyshakh