Сучасний стан документознавчої освіти в Україні: мотивація, адаптація, недоліки

Autor

  • В. Г. Спрінсян Одеський національний політехнічний університет

Abstrakt

Кожна держава, що дбає про свій рейтинг у світі та своє майбутнє, має ретельно розробляти стратегію і тактику управління освітою. Вища освіта – сукупність систематизованих знань, умінь і практичних навичок, способів мислення, професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей, інших компетентностей, здобутих у закладі вищої освіти (науковій установі) у відповідній галузі знань за певною кваліфікацією на рівнях вищої освіти, що за складністю є вищими, ніж рівень повної загальної середньої освіти.

Biogram autora

В. Г. Спрінсян, Одеський національний політехнічний університет

канд. мистецтвознавства, доцент

Bibliografia

Конституція України: офіц. текст. Київ: КМ, 2013. 96 с.

Про авторське право і суміжні права : Закон України від 23.12.1993 р. № 3792-XII. Відомості Верховної Ради України.1994. № 13. Ст. 64.

Про видавничу справу: Закон України від 05.06.97 р. №318/97-ВР. Відомості Верховної Ради України. 1997. № 32. Ст. 206.

Про вищу освіту: Закон України від 17.01.2002 р. Відомості Верховної Ради України. 2002. № 20. Ст. 134.

Про вищу освіту: Закон України від 01.07.2014 № 1556-VII. Відомості Верховної Ради України. 2014. № 37–38. Ст. 2004.

Єдина державна електронна база з питань освіти. URL: https://info.edbo.gov.ua

Кабінет Міністрів України. URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/ 8392007%D0%BF/print1321473369741789 8. Міністерство освіти і науки України. URL: https://mon.gov.ua

##submission.downloads##

Opublikowane

2021-12-23

Jak cytować

[1]
Спрінсян, В.Г. 2021. Сучасний стан документознавчої освіти в Україні: мотивація, адаптація, недоліки. Інформація та соціум. (grudz. 2021), 89-90.

Numer

Dział

Секція 6 Соціальні комунікації та інформаційно-документні системи