Роль міжнародних інформаційних технологій в освітній діяльності закладу
Abstrakt
Сьогодні, в епоху інформаційного суспільства, одним із найголовніших кроків для досягнення стратегічної конкурентної переваги закладів вищої освіти на національному та світовому освітніх ринках є впровадження міжнародних інформаційно-комунікаційних технологій (МІКТ) в освітній та науково-дослідний процес.
Bibliografia
Шахіна І. Ю. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2013. Вип. 36. С. 479–484.
Заярна І. С. Деякі аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні англійської мови. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. 2015. Вип. 4. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2015_4_7
Кремень В. Освіта і майбутнє України: точки перетину. Директор школи, ліцею, гімназії. 2015. № 1–3. С. 6–11.
Бєсєдіна Л. Л., Проценко В. А. Лінгвістичні аспекти розроблення електронної енциклопедії законодавства України. Правова інформатика. 2010. № 3(27). С. 75–80.
Дендев Б. Інформаційні і комунікаційні технології в освіті: монографія. Москва : ІІТО ЮНЕСКО, 2013. 320 с.