Використання інформаційних технологій у навчанні в період COVID-19-карантину в Тернопільському національному економічному університеті

Autor

  • І. Р. Недошитко Тернопільський національний економічний університет

Abstrakt

На сучасному етапі розвитку суспільства інформаційно-комунікаційні технології стали невід’ємною частиною життя людини. Інформатизація освіти в Україні є одним із пріоритетних напрямів її реформування [1].
Однією із найголовніших складових інформатизації закладів освіти є інформатизація освітнього процесу – створення, впровадження та розвиток комп’ютерно освітнього середовища на основі інформаційних систем, мереж, ресурсів і технологій. Головною її метою є підготовка особистості до повноцінного життя і діяльності в умовах інформаційного суспільства, комплексна перебудова педагогічного процесу, підвищення його якості та ефективності.

Biogram autora

І. Р. Недошитко , Тернопільський національний економічний університет

канд. істор. наук, ст. викладач

Bibliografia

Закон України про концепцію національної програми інформатизації. Відомості Верховної Ради. Редакція від 01.08.2016, підстава 922-19, № 9, ст. 89.

Гозман Л. Я. Дистанционное обучение на пороге XXI века. Мысль, 1999. 368 с.

##submission.downloads##

Opublikowane

2021-12-22

Jak cytować

[1]
Недошитко , І.Р. 2021. Використання інформаційних технологій у навчанні в період COVID-19-карантину в Тернопільському національному економічному університеті. Інформація та соціум. (grudz. 2021), 52-53.

Numer

Dział

Секція 4 Сучасні підходи до застосування інформаційних технологій в освіті у період COVID-карантину