Підвищення комунікативної культури працівників служби судової охорони: ключові моменти тренінгу
Abstrakt
Одним із головних напрямів судової реформи, яка розпочалася в Україні 2019 року, є створення Служби судової охорони. До компетенцій її працівників входить бездоганне знання фахових нормативних документів і своїх посадових обов’язків, уміння працювати в команді (виручати напарників, злагоджено працювати один з одним), адекватно оцінювати ситуацію та швидко приймати рішення тощо. Водночас не менш важливою є комунікативна компетентність охоронців судів: знання ними особливостей ділового спілкування, специфіки комунікації в суді й уміння вибудовувати гармонійні стосунки як з колегами по роботі, так і з відвідувачами.
Bibliografia
Інструкція з охорони праці для охоронника. URL: https://od.court.gov.ua/tu16/instrykcii/instr2 (дата звернення: 17.06.2020).
Круглик М. І., Вайда Т. С. Сучасні дидактичні засоби навчання поліцейських: використання педагогічних можливостей мультимедійних дошок та врахування технічних вимог для їх ефективного застосування в освітньому процесі ЗВО МВС України. Пріоритетні напрямки розвитку та реформування правоохоронних органів України: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. Херсон ТОВ «ВКФ СТАР» ЛТД, 2019. С. 35– 42.
Чалдини Р. Психология влияния. 4-е междунар. изд. Санкт-Петербург: Питер, 2002. 288 с.
Шкіцька І. Ю. Маніпулятивні тактики позитиву: лінгвістичний аспект: монографія / за наук. ред. проф. В. М. Бріцина. Київ: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2012. 440 с.