Дистанційна освіта в період COVID-карантину: переваги та недоліки

Autor

  • О. М. Тур Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»

Abstrakt

Пандемія COVID-19 призвела до найбільшого за всю історію збою у функціонуванні системи освіти в усіх країнах світу, зокрема й в Україні.
У результаті вперше за всю історію свого існування система освіти нашої держави виявилася у принципово новій ситуації, коли вся освітня діяльність, зокрема й управління освітою на всіх рівнях, була переведена у формат, що передбачає організацію навчання із застосуванням дистанційних освітніх технологій.

Biogram autora

О. М. Тур , Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»

д-р пед. наук

Bibliografia

Освіта в Україні: виклики та перспективи: інформаційно-аналітичний збірник. Київ: Міністерство освіти України, 2020. 293 с.

Відповіді освіти на COVID-19: кроки для забезпечення поступу: Робочі документи ОЕСР № 224 / перекл. Ю. О. Шпак. Київ, 2020. 48 с.

##submission.downloads##

Opublikowane

2021-12-20

Jak cytować

[1]
Тур , О.М. 2021. Дистанційна освіта в період COVID-карантину: переваги та недоліки. Інформація та соціум. (grudz. 2021), 76-77.

Numer

Dział

Секція 5 Сучасні підходи до застосування інформаційних технологій в освіті у період COVID-карантину