Репутаційні кризи в умовах пандемії
Abstrakt
В умовах соціальних потрясінь через пандемію COVID-19 стрімкий розвиток новітніх онлайн-каналів призвів до посилення їхньої ролі в суспільних комунікаціях. Активне використання Zoom, Google Meet та інших сервісів відеотелефонного зв’язку, а також соціальних мереж та месенджерів привело до того, що вони почали відігравати ключову роль не лише у взаємозв’язках людей та організацій, а й стали вагомим аспектом впливу на репутаційний капітал компаній.
Bibliografia
Анохіна К. О. Характеристика взаємозв’язку репутації, іміджу, бренда та гудвілу як складових нематеріальних активів підприємства. Проблеми та перспективи інноваційного соціально-економічного розвитку в умовах глобалізації: регіональний вектор: матер. I Міжнар. наук.-практ. Інт.-конф., м. Ізмаїл, 2012. С. 1–5.
Кашпур А. О. Роль формування репутації компанії в подоланні кризових ситуацій. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2017. № 2. С. 133–138.
Міцура О. О., Хижняк М. О. Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2014. № 4. С. 121–127.
Mattioli D. Amazon Scooped Up Data From Its Own Sellers to Launch Competing Products. 2020. URL: https://www.wsj.com/articles/amazon-scooped-up-data-from-its-ownsellers-to-launch-competing-products-11587650015 (дата звернення: 27.05.2021).