Інформаційні системи менеджменту як засіб для задоволення інформаційних потреб користувача
Abstrakt
Інформаційна система менеджменту – це сукупність різноманітних інформаційних систем, що забезпечують ефективне прийняття рішень щодо розвитку керованого об’єкта. Інформаційні системи менеджменту обов’язково містять прийняття рішень щодо розвитку керованого суб’єкта, це мобільна система, що дає змогу керівникам, менеджерам вільно й оперативно на своєму робочому місці (відповідно до рівня доступу) використовувати, залежно від ситуації, спеціальні засоби проєктування та розробки альтернатив рішення.
Bibliografia
Матвієнко О. В., Цивін М. Н. Інформаційний менеджмент: опорний конспект лекцій у схемах і таблицях. URL: http://www.dut.edu.ua/uploads/l_1546_97383715.pdf
Миськевич Т. Інжиніринг інформаційної потреби як механізм соціалізації в сучасному суспільстві Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського.2018. Вип. 50. С. 119–128. URL: http://nbuv.gov.ua/ UJRN/npnbuimviv_2018_50_11
Горова С. Розвиток соціальних комунікацій у контексті задоволення інформаційних потреб особи. Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. 2019. Вип. 53. С. 40–52. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ npnbuimviv_2019_53_6
Дубова C. Проблеми підготовки інформаційних фахівців для потреб українського аналітичного співтовариства. Вісник Книжкової палати. 2018. № 8. С. 7–11. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2018_8_3