Інформаційні системи менеджменту як засіб для задоволення інформаційних потреб користувача

Autor

  • О. М. Анісімова Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Інформаційна система менеджменту – це сукупність різноманітних інформаційних систем, що забезпечують ефективне прийняття рішень щодо розвитку керованого об’єкта. Інформаційні системи менеджменту обов’язково містять прийняття рішень щодо розвитку керованого суб’єкта, це мобільна система, що дає змогу керівникам, менеджерам вільно й оперативно на своєму робочому місці (відповідно до рівня доступу) використовувати, залежно від ситуації, спеціальні засоби проєктування та розробки альтернатив рішення.

 

Biogram autora

О. М. Анісімова , Донецький національний університет імені Василя Стуса

д-р екон. наук, проф.

Bibliografia

Матвієнко О. В., Цивін М. Н. Інформаційний менеджмент: опорний конспект лекцій у схемах і таблицях. URL: http://www.dut.edu.ua/uploads/l_1546_97383715.pdf

Миськевич Т. Інжиніринг інформаційної потреби як механізм соціалізації в сучасному суспільстві Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського.2018. Вип. 50. С. 119–128. URL: http://nbuv.gov.ua/ UJRN/npnbuimviv_2018_50_11

Горова С. Розвиток соціальних комунікацій у контексті задоволення інформаційних потреб особи. Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. 2019. Вип. 53. С. 40–52. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ npnbuimviv_2019_53_6

Дубова C. Проблеми підготовки інформаційних фахівців для потреб українського аналітичного співтовариства. Вісник Книжкової палати. 2018. № 8. С. 7–11. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2018_8_3

##submission.downloads##

Opublikowane

2021-12-17

Jak cytować

[1]
Анісімова , О.М. 2021. Інформаційні системи менеджменту як засіб для задоволення інформаційних потреб користувача. Інформація та соціум. (grudz. 2021), 15-17.

Numer

Dział

Секція 1 Соціальні комунікації та інформаційно-документні системи