Зв’язки з громадськістю в соціально-комунікаційній діяльності закладів вищої освіти
Keywords:
заклади вищої освіти, зв’язки з громадськістю медіа, PR-стратегіїAbstract
Дослідження полягає у з’ясуванні, яку роль відіграють зв’язки з громадськістю в управлінні закладом вищої освіти. Також дослідження допомагає зрозуміти, наскільки якісно ЗВО використовують комунікаційні стратегії для побудови та підтримки позитивного іміджу, зміцнення відносин з усіма зацікавленими сторонами, а також для підвищення власного соціального та фінансового капіталу. Практична цінність роботи полягає у розробці конкретних рекомендацій для ЗВО щодо покращення їх соціально-комунікаційної діяльності шляхом ефективного використання зв’язків з громадськістю. Рекомендації, подані під час дослідження, можуть бути використані на практиці, а також для подальших досліджень.
References
Куліш А. Publiс relations для громадських (недержавних) організацій: практичні поради на щодень. Київ, 2019. 80 с.
Білоусова С. Маркетинг освітніх послуг: стан, тенденції, перспективи. БізнесНавігатор. 2015. № 1(36). С. 39–43.
Різун В. Начерки до методології досліджень соціальних комунікацій / наук. стор. проф. Володимира Різуна. Інститут журналістики. Київ, 2011. С. 62.
Playle T. How can a university best use social media for internal communications? The Guardian. 2018. 01 Jul. URL: https://www.theguardian.com/higher-education-network/blog/ universities-social-media-internal-communications (дата звернення: 12 квітня 2024 р.).