Інструменти популяризації видавничого ринку в Україні: влив пандемії та воєнних дій
Abstract
Важливою складовою успіху українського видавничого ринку є його популяризація. Інструменти видавничої промоції розвиваються з кожним днем: видавництва створюють нові стратегії, привабливі акції, цікаві заходи та інші способи задля привернення уваги читача.
Книжкові виставки – це шанс для видавців презентувати та просунути свій товар. На сьогодні в Україні є три найвідоміші виставки: Book Forum у Львові, Book Space у Дніпрі та Книжковий Арсенал у Києві.
References
Акція «Даруємо легендарну марку...». URL: https://www.yakaboo.ua/ua/promotions/ promo/index/id/5454/
Видавнича галузь України: дослідження книжкового ринку від УІК і Британської ради. URL: https://suspilne.media/120657-vidavnica-galuz-ukraini-doslidzenna-knizkovogo-rinku-viduik-i-britanskoi-radi/
Вовк Н., Желонкіна В. Вплив пандемії COVID-19 на книговидавничу справу в Україні. Інформація, комунікація, суспільство: Матеріали 11-ї Міжнародної наукової конференції ICS-2022. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. C. 96–97. URL: http://skid.lpnu.ua/ wp-content/uploads/2022/05/ICS2022_Proceedings.pdf
Книжковий ринок та гуманітарна політика: 7 кроків, які сприятимуть розвитку книговидавництва в Україні. URL: https://life.pravda.com.ua/columns/2021/10/25/246280/
Книжковий ринок виріс утричі. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-culture/3402947-vukraini-knizkovij-rinok-viris-utrici-gendirektor-vidavnictva-folio.html
Пропозиція видавництва «Vivat» від «єПідтримки». URL: https://www.instagram.com/p/ CXvSC_JNyXq/